O Κωνσταντίνος Μανδρέκας ασταμάτητος σήμερα, μετά τη Formula 1 μάς γράφει για τον μεγάλο θεσμό του Moto GP. Διαβάστε, διαβάστε γιατί αρχίζει η χαρά του κάθε λάτρη της μοτοσυκλέτας. Μόνο στο Mix This.
To 68ο πρωτάθλημα
μοτοσυκλετών της κατηγορίας Moto
GP ξεκινάει αυτό το
τριήμερο στο Κατάρ και όλοι οι αναβάτες υπόσχονται πλούσιο θέαμα και
συγκινήσεις, όπως και την περσινή σεζόν. Πάμε να δούμε αναλυτικά τις ομάδες και τους οδηγούς.
Ομάδες και Οδηγοί
Aprilia Racing Team Gresini
Stefan Bradl
Alvaro Bautista
Aspar Team Moto GP
Eugene Laverty
Yonny Hernandez
Avintia Racing
Hector Barbera
Loris Baz
Ducati Team
Andrea Dovizioso
Andrea Iannone
Estrella Galicia 0,0
Marc VDS
Jack Miller
Tito Rabat
LCR Honda
Cal Crutchlow
Monster Yamaha Tech 3
Bradley Smith
Pol Espargaro
Movistar Yamaha Moto GP
Valentino Rossi
Jorge Lorenzo
OCTO Pramac Yakhnich
Danilo Petrucci
Scott Redding
Repsol Honda Team
Dani Pedrosa
Marc Marquez
Team SUZUKI ECSTAR
Maverick Viñales
Aleix Espargaro
H Marc VDS Racing έχει ως στόχο να βάλει και
δεύτερη μοτοσυκλέτα στο πρωτάθλημα. Μετά την εισαγωγή δύο μηχανών το 2015, η
ομάδα LCR θα
βολευτεί με μία μοτοσυκλέτα το 2016. Η Aspar Racing Team σταμάτησε την
συνεργασία με την Honda και θα επιστρέψει στην Ducati μέσω της οποίας οι μηχανές χρησιμοποιούνται μεταξύ του 2010 και 2011.
Η ομάδα Forward Racing είχε αποφασίσει να αφήσει το Moto GP στο τέλος της σεζόν του 2015, μετά την
ανακοίνωση μιας νέας εταιρικής σχέσης με την MV Agusta στα πρωταθλήματα World
Superbike και το
Παγκόσμιο Supersport το 2016. Η ABTEAM άφησε επίσης το Moto GP. H
Ioda Racing αποχώρησε και κατέληξε στη συμμετοχή της στο
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.
Ο Tito Rabat το 2014 Moto2 Παγκόσμιος Πρωταθλητής, θα κάνει το ντεμπούτο του στην μεγάλη κατηγορία με τον
Marc VDS Racing, ομάδα που μαζί της κέρδισε τον
τίτλο του Moto GP. O Yonny
Hernández δεν ανανέωσε το
συμβόλαιό του με την Pramac
Racing Team και θα
κινηθεί προς Aspar Racing για να
αντικαταστήσει τον Nicky Hayden, ο οποίος θα αφήσει
το Moto GP για το Παγκόσμιο
Πρωτάθλημα Superbike.
Έχοντας αγωνιστεί στο Moto GP από το 2011, ο Karel Abraham θα στραφεί στα Superbikes. Ο Loris Baz από την άλλη, θα
κινηθεί προς Avintia Racing για να
αντικαταστήσει τον Mike Di Meglio. Ο Stefan Bradl θα παραμείνει στην Aprilia για το 2016. Ο Scott Redding άφησε την Marc VDS Racing, στο τέλος του 2015
για να ενταχθεί στην Pramac
Racing. Τη θέση του
πήρε στην προηγούμενη του ομάδα ο Jack
Miller.
Grand Prix
20/03
1 - Commercial Bank Grand
Prix of Qatar
Losail International Circuit
QATAR
03/04
2 - Gran Premio Motul de la
República Argentina
Termas de Río Hondo
ARGENTINA
10/04
3 - Red Bull Grand Prix of
The Americas
Circuit Of The Americas
U.S.A
24/04
4 - Gran Premio Red Bull de
España
Circuito de Jerez
SPAIN
08/05
5 - Monster Energy Grand
Prix de France
Le Mans
FRANCE
22/05
6 - Gran Premio d'Italia TIM
Autodromo del Mugello
ITALY
05/06
7 - Gran Premi Monster
Energy de Catalunya
Circuit de
Barcelona-Catalunya
SPAIN
26/06
8 - Motul TT Assen
TT Circuit Assen
NETHERLANDS
9 - GoPro Motorrad Grand
Prix Deutschland
Sachsenring
GERMANY
14/08
10 - NeroGiardini Motorrad
Grand Prix von Österreich
Red Bull Ring – Spielberg
AUSTRIA
21/08
11 - HJC Helmets Grand Prix
České republiky
Automotodrom Brno
CZECH REPUBLIC
04/09
12 - Octo British Grand Prix
Silverstone Circuit
GREAT BRITAIN
11/09
13 - Gran Premio TIM di San
Marino e della Riviera di Rimini
Misano World Circuit Marco
Simoncelli
ITALY
25/09
14 - Gran Premio Movistar de
Aragón
MotorLand Aragon
SPAIN
16/10
15 - Motul Grand Prix of
Japan
Twin Ring Motegi
JAPAN
23/10
16 - Michelin Australian
Motorcycle Grand Prix
Phillip Island
AUSTRALIA
30/10
17 - Shell Malaysia
Motorcycle Grand Prix
Sepang International Circuit
MALAYSIA
13/11
18 - Gran Premio Motul de la
Comunitat Valenciana
Comunitat Valenciana -
Ricardo Tormo
SPAIN
Valencia
Την φετινή σεζόν θα δούμε την επιστροφή του αυστριακού Grand
Prix μετά από 19 χρόνια απουσίας. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στο Red Bull Ring, που
ήταν ο τόπος του τελευταίου αυστριακού,
όταν το κομμάτι ονομαζόταν A1 Rin, εκεί που διεξάγεται και η Formula 1.
Έπίσης, ήδη στο ημερολόγιο από το 2008, ο γύρος
Indianapolis δεν έχει λείψει ποτέ απ το καλεντάρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος,
ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία του ολλανδικού Grand Prix,
στην πίστα του Assen
θα διεξαχθεί για πρώτη φορά ημέρα Κυριακή, διότι ας μην ξεχνάμε
ότι πάντοτε γινόταν πάντοτε Σάββατο για θρησκευτικούς λόγους.
Τεχνικοί Κανονισμοί
Το πρώτο που πρέπει να ξέρουμε είναι η
κοινή ECU που πλέον είναι αναγκασμένα τα εργοστάσια να χρησιμοποιούν. Το
δεύτερο – και πιο σημαντικό – τα ελαστικά της Michelin πρέπει να πρεσβεύουν
κάτι ανάλογα με το χρώμα τους (Χρώματα –
Κίτρινο: σκληρό, Μαύρο: μεσαίο, Άσπρο: μαλακό). Κάποιοι στις δοκιμές του
χειμώνα προσαρμόστηκαν καλύτερα από άλλους, ωστόσο υπάρχει αρκετή δουλειά να
γίνει ακόμα μέχρι να πάρουν όλοι το 100% από ελαστικά και λογισμικό.
Πάντως, το σίγουρο είναι ότι όσο περνάνε οι
αγώνες, οι εργοστασιακές ομάδες θα απομακρύνονται σε απόδοση από τις
δορυφορικές κυρίως λόγω πόρων και τεχνογνωσίας. Η Michelin θα είναι ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών καθώς η Bridgestone αποσύρθηκε.
Η Dorna έχει συμφωνήσει επίσης, να
αυξηθεί το μέγεθος του τροχού από 16,5 ίντσες έως 17 ίντσες (παρόμοια με τις
κατηγορίες Moto 2 και Moto 3).
Κάθε αναβάτης θα είναι σε θέση να
χρησιμοποιήσει έως και επτά κινητήρες σε μία σεζόν και η μέγιστη χωρητικότητα της δεξαμενής
καυσίμου θα είναι 22 λίτρα. Οι ομάδες θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν 12 κινητήρες με ελεύθερη ανάπτυξη, αλλά στην
περίπτωση αυτού του κανονισμού με βάση ένα καθορισμένο αριθμό βάθρων ή νίκες
κατά τη διάρκεια του 2016, θα χάσουν
αυτό το όφελος για την επόμενη σεζόν.
Ομοίως, μια ομάδα εάν δεν πράξει το παραπάνω, ένα ενιαίο βάθρο
το 2016 θα αποκτήσουν αυτές τις παραχωρήσεις για το 2017. Τέλος, ξεκινάνε και
οι κατηγορίες των Moto 2 Και Μoto 3 αυτό το σαββατοκύριακο στο Κατάρ.
Ας ελπίσουμε ότι όλα θα κυλήσουν ομαλά και ότι θα δούμε και φέτος θέαμα αντάξιο
του θεσμού κι ας το «πάρει» ο καλύτερος.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου