Οταν το "τρολ" γινεται διαφημιση (φωτο)

Περίεργες αφίσες έχουμε δει πολλές κατά καιρούς. Άλλες είναι έξυπνες, άλλες ιδιαίτερες και ορισμένες ιδιότροπες. Παρά ταύτα, ένα είναι βέβαιο. Ο χώρος της διαφήμισης δίνει άπλετο χώρο για να δοκιμάσει κανείς να προσελκύσει το κοινό με δεκάδες τρόπους. Δείτε τις φωτογραφίες και... καλό μήνα σε όλους. 

Επιμέλεια: Κώστας Σορόπουλος

Λοιπόν ναι. Το μόνο σίγουρο είναι όντως πως στο διαφημιστικό τομέα χρειάζεται τις περισσότερες φορές φαντασία. Πολλές φορές ακόμα και "ακρότητες", αν μπορούμε να τις χαρακτηρίσουμε έτσι. Βέβαιο είναι πως η προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερου κοινού είναι ο μοναδικός στόχος. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, οι διαφημιστές καταρρίπτουν στερεότυπα και αντιλήψεις. Κάποιες φορές ακόμα και τους... νόμους της φύσης(;). 

Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτωχά, απολαύστε μερικές αφίσες που βρήκαμε για εσάς και πείτε μας αν το "παράκαναν" τελικά ή πέτυχαν όντως το στόχο τους. 








Αρθρογράφος: Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου