Επιτελους, ηρεμηστε κουκλιτσες μου!

Η Ζέτα Κατσίκα άνοιξε τον φάκελο "Γάμος" και αυτή τη φορά με μια κουταλιά... «αυτοβιογραφίας», προτού συστήσει σε όλες τις κοπέλες να χαλαρώσουν επιτέλους και να μη το σκέφτονται πριν την ώρα του. Όπως έκανε εκείνη και ηρέμησε!



Tο ομολογώ… Όταν ήμουν μικρή, ένα από τα αγαπημένα μου παιχνίδια ήταν να υποδύομαι την νύφη. Ανακάτευα τις λευκές φανέλες του μπαμπά μου, για να βρω την κατάλληλη που θα μου πέφτει σαν φόρεμα, άνοιγα ότι μπομπονιέρα έκανε το λάθος να κρατήσει η μαμά μου στο σπίτι και στόλιζα τον εαυτό μου με τούλια. Αν τα τούλια δεν μου έφταναν για πέπλο, χρησιμοποιούσα την μαξιλαροθήκη με κάποια παιδική τιάρα, ενώ τα αποξηραμένα λουλούδια της μαμάς είχαν γίνει χίλια κομμάτια από την κατάχρηση που τους έκανα… Έπρεπε να κρατώ ανθοδέσμη γαρ!

Το αγαπημένο μου δε σημείο ήταν όταν μαζευόμασταν πολλές και γινόμασταν νύφες. Καθόμασταν με τις ώρες και φανταζόμασταν τον τέλειο γάμο μας, με τον κύριο Τέλειο, του οποίο τον ρόλο υποδυόταν κάποιο αρκουδάκι συνήθως… Τι και αν ήταν λούτρινο, στα δικά μας τα μάτια ήταν κλώνος του Brad Pitt ή του Τom Cruise, ανάλογα με τα γούστα της κάθε μιας.

Τώρα τα σκέφτομαι και ντρέπομαι, σκύβω το κεφάλι και ζητώ συγχώρεση από τον εαυτό μου… Αλλά τότε δεν ήξερα, ήμουν μικρή και όλο το θέμα του γάμου μου φαινόταν ένα πολύ όμορφο παραμύθι, του οποίου εγώ ήμουν η πρωταγωνίστρια. Φορέματα, στέμματα, λουλούδια και ο πρίγκιπας με το άσπρο άλογο… Αυτά είναι τα όνειρα ενός μικρού κοριτσιού, με αυτά μεγαλώνει και όταν μεγαλώσει θέλει να τα πραγματοποιήσει.



Αυτή είναι και η απάντηση στο γιατί μια γυναίκα θέλει πάση θυσία να παντρευτεί… Γιατί πολύ απλά της έχουν περάσει από μικρή ηλικία τα εν λόγω μηνύματα, ότι αυτό αποτελεί τον προορισμό της, ενώ έχει μπει από νωρίς σε μια διαδικασία να το ονειρεύεται σα να είναι κάτι το μοναδικό. Γιατί παράδειγμα δεν ονειρευτήκαμε την ορκομωσία μας στο Πανεπιστήμιο; Γιατί όπως φορέσαμε την φανέλα και την μαξιλαροθήκη, δεν φορέσαμε τα ρούχα και τα τακούνια της μαμάς και δεν πήραμε ένα χαρτί στα χέρια αντί για λουλούδια;

Φυσικά γιατί ποτέ κανένας δεν μας είπε «Θα μεγαλώσεις και θα σπουδάσεις ή θα δουλέψεις κλπ κλπ». Αντίθετα μας έλεγαν «Θα μεγαλώσεις και θα παντρευτείς κλπ κλπ». Φυσικά δεν μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον γι αυτό, γιατί έτσι μεγάλωσαν όλες οι γυναίκες πριν από εμάς. Αυτό έμαθαν, αυτό δίδαξαν…

Βεβαίως και δεν θεωρώ ότι το να παντρεύεται μια γυναίκα σήμερα είναι λάθος. Από τη στιγμή που η ίδια νιώθει ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να το κάνει, καλώς και το κάνει. Το λάθος είναι όταν η γυναίκα σήμερα ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ και ΨΑΧΝΕΤΑΙ για να παντρευτεί! Πώς να το κάνουμε βρε κορίτσια;! Δεν γίνεται να είστε ανεξάρτητες, με τις πτυχιάρες σας και τις καλές θέσεις εργασίας και ξαφνικά να δείχνετε μια πλευρά της υστερικής, αγχωμένης γυναικούλας που ψάχνει κάποιον να της βάλει στεφάνι γιατί περνάν τα χρόνια! Ή αν κάποιες δεν έχετε δουλειά και ψάχνετε, δεν γίνεται να αγχώνεστε περισσότερο για το αν θα μείνετε στο ράφι, παρά για την δραματική πραγματικότητα που ζούμε καθημερινά;!



Δεν μπορώ να κατηγορήσω καμία γυναίκα για αυτήν την συμπεριφορά και την τρέλα που την πιάνει συνήθως μετά τα 25 (αυτές που τρελαίνονται στα 20 απλά δεν έχουν ζωή). Η μανία της να γίνει η κυρία του κυρίου είναι κληρονομιά όλης αυτής της «υπέροχης» εποχής που ζούσε υποδουλωμένη, χωρίς προσωπικότητα, προσωπικές στιγμές, κοινώς ζούσε μόνο για να κάνει την κουβερνάντα, την πλύστρα και όλα τα παρελκόμενα. Αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να βλέπω γυναίκες άξιες θαυμασμού να μεταλλάσσονται σε φρικιά…

Η γυναίκα θέλει να παντρευτεί. Έχουν δίκιο οι άντρες που το λένε, έχουν δίκιο που παραπονιούνται για το πρήξιμο (εντάξει υπάρχουν και οι «περιπτωσάρες» που πιέζονται με το καλημέρα, μιλάμε για τους φυσιολογικούς άνδρες). Δεν είναι κακό που η γυναίκα θέλει να παντρευτεί. Κακό είναι που οι περισσότερες δεν ξέρουν τον λόγο που θέλουν να παντρευτούν ή τον ξέρουν και δεν το ομολογούν. Θέλουν να παντρευτούν γιατί φοβούνται ότι θα μείνουν μόνες, θέλουν να παντρευτούν γιατί πρέπει… Μα είναι δυνατόν να στηριχτεί κάτι όμορφο στο «πρέπει»; Γι αυτό και δεν μου κάνει εντύπωση που γύρω μου βλέπω κέρατα και διαζύγια σε συντριπτική πλειοψηφία, ενώ την κατακαημένη την αγάπη σε μια γωνιά…


Γι αυτό επιτέλους ηρεμήστε κουκλίτσες μου! Σταματήστε να κυνηγάτε σαν τις τρελές κάτι το οποίο στην τελική μπορεί και να μην είναι το γραφτό όλων σας. Και μην μένετε με ανοιχτό το στόμα για αυτό που σας είπα, όπως βλέπετε γύρω σας δεν είναι όλοι οι άνθρωποι παντρεμένοι και ίσως δεν είναι και τόσο μόνοι όσο θέλετε να λέτε ότι είναι. Σκεφτήκατε ποτέ ότι μέσα στον διακαή πόθο σας για «σοβαρή» σχέση και αποκατάσταση, μπορεί να διώξατε ανθρώπους που πραγματικά σας αγάπησαν; Ή τέλος πάντων σκεφτήκατε πόσες ώρες και στιγμές από την πολύτιμη ζωή σας χάνετε καθημερινά όταν αναλώνεστε και βασανίζετε τους εαυτούς σας και τους γύρω σας;

Ηρεμήστε και σκεφτείτε αν σας αρέσει που έχετε γίνει θέμα σε όλα τα «γυναικουλίστικα» περιοδικά με τους τραγικούς τίτλους «5+1 τύποι γυναικών που παντρεύονται οι άνδρες», «8+1 τύποι γυναικών που δεν παντρεύονται ποτέ οι άνδρες»…

Αρθρογράφος: Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου